LOGO LKS2 EĞİTİMLERİNDE NELER ANLATIYORUZ

LOGO LKS 2 / GO PLUS / GO 3 EĞİTİM PLANI (Muhasebe dahil eğitim süresi 14 saattir)
Sistem İşletmeni - Tanıtım
Sistem İşletmeni - Amaç
Firma Tanımları - Tanıtım
Yönetim Menüsü - Tanıtım
Kuruluş Bilgileri
Adres Bilgileri
Firma Tanımlama
Çalışma Dönemi-Ambarlar
LKS 2 - LKSWIN : Alım/Satım Tanımları
Ödeme Planı Kartı
Ödeme/Tahsilat Plan Kartı Tanımlama
Alınan/Verilen Hizmet Kart Bilgileri
Alım/Satım İndirim ve Masraf Kartları Tanımlama
Malzeme Alış/Satış Fiyat Kartları
Malzeme Alış/Satış Fiyat Kart Bilgileri
Malzeme Alış/Satış Fiyat Kartı Tamımlama
Satıcılar
Satıcı Tanımlama
Alınan/Satılan Malzeme ve Hizmet Kartları Güncelleme
Malzeme/Hizmet için Alış/Satış Fiyat Güncelleme
Malzeme / Hizmet KDV Ayarlama
Malzeme Kartları
Malzeme Kartı Tanımlama
Malzeme Kartı Tanımlama
Özel Kod
Marka tanımı
Ödeme Şekli
Raf Ömrü
İzleme Sayfası
Birim Seti
Alternatifler
Muhasebe Kodları
Malzeme Kartı Yardımcı Menü
Ambar Parametreleri
Sabit Kıymet Kartı Yaratma *
Diğer Malzeme Fişleri
İrsaliyeler
İrsaliye Çeşitleri
Ambar Sayımı
Raporlar-Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Malzeme hareketlerinin raporlanması ve incelenmesi.
Malzeme ekstresinin alınması
Malzeme ekstresi üzerinden “En Düşük Fiyat Seviyesi” ’nin raporlanması.
Malzeme ekstresi üzerinden aylara göre giriş ve çıkış miktarlarını gösteren Stok Durumu raporunun anlatılması.
Giriş-çıkış toplamları, malzeme değer ve envanter raporlarının çalıştırılması.
Sayım fazlası ve sayım eksiği fişlerinin girişi ve stokların kontrol altına alınabileceğinin anlatılması.
Stok Maliyetlendirme-COST **
Özel Tüketim Vergisi Kartları *
Siparişler
Devir Fiş Girişi
Hızlı Üretim Fişleri
Hızlı Üretim Fiş Raporları
Sarf Fişi
Fire Fişi-Üretim Fişi
Sipariş Fişi Yaratma
Sipariş Onayı
Sipariş Rezerve Etmek
İrsaliye Kesimi
Siparişten İrsaliyeye Aktarım
Sipariş Fişi Aktarma
Cari Hesaplar
Cari Hesap Kartı Yaratma
Cari Hesap Bilgileri
Cari Hesap İletişim Bilgileri
Cari Hesap Ticari Bilgileri
Cari Hesap Risk Bilgileri
Diğer Bilgiler
Cari Hesap İstihbarat Bilgileri
Cari Hesap Fişleri
Açılış Fişi
Nakit Tahsilat /Ödeme
Nakit Tahsilat /Ödeme Fişi
Borç /Alacak Dekontu
Cari Hesap Virman Fişi
Alınan Vade Farkı Faturası
Cari Hesap Borç Takip
Borç Takip İşlemleri
Cari Hesap Kur Farkı Hesaplatma
Dövizli Kur Farkı
Borç Kapama
Raporlar-Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Cari hesap ekstresinin anlatılması
Borç-Alacak toplamları ve Borçu ve Alacaklı Cari Hesap raporlarının çalıştırılması.
Fatura
Alım Fatura Çeşitleri
Satış Fatura Çeşitleri
Fatura Bilgileri
Fatura Sayfası
Genel Bilgiler
Detay Sayfası
Fatura Kesme
Normal Fatura Kesme
Fiş-İrsaliye Aktar ile Fatura Kesme
Maliyetler
Fiyat Farkı Faturaları
Fason Faturalar
Hizmet Faturaları
İndirim/Masraf
Satır İndirimi
Genel Masraf
Faturalar Modülü Yardımcı Menü
Fatura İptali ve Geri Alma
Raporlar-Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Satış Faturaları raporu üzerinden fatura listelerinin alınması (Kesilen faturalar için Cari hesap özel kodu (OK) verilmesi gibi ve iskontoların ve toplam satış miktarlarının raporlanması.
Kasa İşlemleri
Kasa Bilgileri
Kasa Yaratma
Kasa İşlem Türleri
Kasada Fatura İşlemleri
Kasada Banka İşlemleri
Kasada Cari Hesap İşlemleri
Kasada Çek/Senet İşlemleri
Kasada Muhasebe İşlemleri
Kasada Gider Pusulası
Kasada Alınan / Verilen Serbest Meslek Makbuzu
Raporlar- Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Kasa ekstresi ve Hesap Özetinin alınması
Banka Bilgileri
Bankalar ve Hesaplar
Banka Kartı Yaratma
Banka Hesabı ve Kayıt Türleri
Banka Kartına Hesap Tanımlama
Ticari Hesap-Kredi Hesabı Özellikleri
Banka Fişleri
Banka Fiş Bilgileri
Banka Açılış Fişi Oluşturma
Banka Virman İşlemi
Gelen Havale/ EFT
Gönderilen Havale/ EFT
Banka Masrafı
Banka Hesap Özeti
Banka Hareketleri ve Hesap Durumu
Raporlar- Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Banka hesap ve durum raporlarının anlatılması
Banka ekstre ve hareket dökümlerinin alınması
Çek / Senet Devir Girişi
Çek ve Senet Türleri
Devir Çek ve Senetler
Çek ve Senet Detayları
Bordrolar
Çek/Senet Bordro Türleri
Giriş Bordroları
Çıkış Bordroları
Cari Hesaba Çek/Senet Çıkış Bordroları
Bankaya Tahsil ve Teminata Çek/Senet Çıkış Bordroları
Çek/Senet Banka Çıkış Bordroları Tanımlama
İşlem Bordroları
Çek/Senet Banka İşlem Bordroları
Raporlar-Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Kendi / Müşteri Çek ve Senet raporlarının alınması
Karşılıksız çek ve senet raporlarının kullanımı ve karşılıksız çeklerin raporlanması.
Ayrıntılı ve Özet bordro dökümlerinin alınması
Muhasebe *
Hesap Planı
Alt Hesap Yaratma
Hesap Kartı İzleme Penceresi
Masraf Merkezleri
Masraf Merkezi İzleme Pencereleri
Muhasebe Fişleri
Muhasebe Fişi Yaratma
Açılış Fişi Yaratma
Muhasebeye Fatura Girişi
Mali Tablolar
Mali Tablo Yaratma
Durum Bilgileri
Defterler
Raporlar-Filtreleme özelliği ile raporların özelleştirilebildiğinin anlatılması
Resmi defterlerin alınması
Ekstre ve hesap özetlerinin alınması
İşlemler
Yevmiye Madde Numarası Verme
Hesaplar Arası Aktarım
Onaylama
Yansıtma İşlemleri
MUHASEBELEŞTİRME MODÜLÜ *
Muhasebeleştirme Bağlantı Kodları
Muhasebeleştirme
Muhasebeleştirme Raporu ve Hata Düzeltimi
DİGER İŞLEMLER **
Form Tanımlayıcı
Alan Listesi
Kayıt
Tanımlı Alanlar
Tanımlı Alanların Kullanımı
Tasarım İşlemleri
Tasarım Parametreleri
Cari Hesap Fiş Tasarımı
Başlık
Başlık
Satırlar
Dip Toplamlar
Kayıt ve Yazdırma İşlemleri
Yan Barlar
Yan Barlar
XML Şablon Tanımı
İŞLEVSEL ORTAK MENÜLER
İşlevsel Ortak Menüler
Ortak Menüler Tanıtım
Firma, Dönem Değiştirme
Hesap Makinesi-Kurlar
İzle
Bakım İşlemleri
ALIM SATIM TANIMLARI MODÜLÜ
KASA MODÜLÜ
FATURALAR MODÜLÜ
STOK MODÜLÜ
CARİ HESAP MODÜLÜ
ÇEK VE SENET MODÜLÜ
BANKA MODÜLÜ
MUHASEBE MODÜLÜ
DİĞER İŞLEMLER MODÜLÜ

LKS 2 Win - Tanıtım
LKS 2 Win - Amaç
Stok Modülü- Tanıtım
Stok Modülü - Amaç
Faturalar Modülü - Tanıtım
Faturalar Modülü - Amaç
Alım Satım Modülü - Tanıtım
Alım Satım Modülü- Amaç
Kasa Modülü - Tanıtım
Kasa Modülü - Amaç
Banka Modülü - Tanıtım
Banka Modülü - Amaç
Cari Hesap Modülü - Tanıtım
Cari Hesap Modülü - Amaç
Çek/ Senet Modülü - Tanıtım
Çek Senet Modülü - Amaç
Muhasebe Modülü - Tanıtım
Muhasebe Modülü - Amaç
Muhasebeleştirme - Tanıtım
Muhasebeleştirme - Amaç
Diğer İşlemler Modülü - Tanıtım
Diğer İşlemler Modülü - Amaç
Alt Modül - Tanıtım
Alt Modül - Amaç
Veri Aktarımı (Dışarı)
Veri Aktarımı (İçeri)
Çalışma Bilgileri **
Birim Setleri
Döviz Tablosu
Döviz Kullanım Parametreleri
Özel Kodlar
Yetki Kodları
Yeniden Değerleme Oranları
Müstahsil Parametreleri
Tanımlı Malzeme Fişleri
Tanımlı Satış İrsaliyeleri
Tanımlı Alış İrsaliyeleri
Stok Çalışma Bilgileri
Cari Hesap Çalışma Bilgileri
Fatura Çalışma Bilgileri
Çek/Senet Çalışma Bilgileri
Banka Çalışma Bilgileri
Kasa Çalışma Bilgileri
Muhasebe Çalışma Bilgileri

Bu blogdaki popüler yayınlar

LKS2 ve üzeri ürünlerde Makro kullanımı

Cari Hesap Risk Takibi

Logo 'da Tanımlı Alan Kullanımı