Logo Bordro Plus Masraf Merkezi Dağıtım Şablonu

Masraf Merkezi Dağıtım Şablonu



Dağıtım şablonları ile personelin tabi olduğu masraf merkezlerinin tarihsel olarak izlenmesi ve oluşan maliyetlerin(puantaj vs) masraf merkezlerine dağıtılması sağlanır. Yeni dağıtım şablonu tanımlamak için Masraf merkezleri dağıtım şablonları listesinde Ekle seçeneği kullanılır.
Maliyetlerin masraf merkezine dağıtılması kart bazında ve parametre bazında olmak üzere iki şekilde yapılır. Bu bilgilerin girişi için, şablon dağıtım penceresinde yer alan ilgili sayfalarda kullanılır.  Dağıtım şablonu tanım penceresinden şu bilgiler kaydedilir.
Kodu: Masraf merkezi dağıtım şablonu kayıt kodudur.
Açıklama: Şablon adı ya da açıklayıcı bilgisidir.



Kart Bazında dağıtım bilgileri
Masrafların kart bazında masraf merkezlerine dağıtım bilgileri Kart Bazında seçeneği tıklanarak açılan pencereden kaydedilir.
Masraf Merkezi Kodu: Masrafın ilgili olduğu masraf merkezi kodudur. Kayıtlı masraf merkezi kartları listelenerek ilgili tanım seçilir. Seçilen masraf merkezinin açıklaması, masraf merkezi açıklaması alanına otomatik olarak aktarılır.
Proje Kodu ve adı: Masrafın ilgili olduğu proje kodu ve adıdır. Kayıtlı poje tanımları listelenir ve ilgili proje tanımı seçilir.
Dağıtım Oranı: Dağıtım oranının belirtildiği alandır. Yüz üzerinden verilir.
Gerek kart gerekse parametre bazında masrafların ilgili olduğu masraf merkezleri ve dağıtım yüzdeleri ayrı birer satır olarak kaydedilir.



Parametre bazında dağıtım bilgileri
Şablonlarda yer alan dağıtım detayları çalışma parametreleri ile de ilişkilendirilerek puantaj kartı üzerinde gerçekleşmiş her bir puantaj satırına ayrı dağıtım oranları uygulanabilir. Masrafların parametre bazında masraf merkezlerine dağıtım bilgileri Parametre Bazında seçeneği tıklanarak açılan pencereden kaydedilir.
Parametre Tipi: Masrafın ilgili olduğu parametre tipinin belirlendiği alandır. Çalışma parametre tipleri listelenir ve ilgili tip seçilir.
Parametre Adı: Masrafın ilgili olduğu parametrenin belirlendiği alandır. Belirtilen tipteki çalışma parametreleri  listelenir ve ilgili parametre seçilir.
Masraf Merkezi Kodu: Masrafın ilgili olduğu masraf merkezi kodudur. Kayıtlı masraf merkezi kartları listelenerek ilgili tanım seçilir. Seçilen masraf merkezinin açıklaması, masraf merkezi açıklaması alanına otomatik olarak aktarılır.
Proje Kodu ve adı: Masrafın ilgili olduğu proje kodu ve adıdır. Kayıtlı proje tanımları listelenir ve ilgili proje tanımı seçilir.
Dağıtım Oranı: Dağıtım oranının belirtildiği alandır. Yüz üzerinden verilir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

LKS2 ve üzeri ürünlerde Makro kullanımı

Kredi kartı ve Banka Geri Ödemelerinin takibi

Logo Bordro Plus Bordro Parametreleri