ERP 'nin Farklı Lokasyonlardaki Organizasyonlara Etkisi

ERP 'nin Farklı Lokasyonlardaki Organizasyonlara Etkisi


Satış Dağıtım Kanalında ERP’nin kullanılması, işletmelerin farklı lokasyonlarda (yuriçi - yurtdışı) bulunması durumunda üretim ve dağıtım merkezlerinin birlikte yönetilebilmesine ve planlamanın eş düzeyde yapılabilmesini sağlar.

Dağıtım yapılan loasyonlarda,  hangi müşteriye ait hangi siparişin hangi dağıtım merkezinden karşılanması veya hangi fabrikada üretilmesi gerektiği, tüm fabrikaların malzeme ve hizmet ihtiyaçlarının nereden karşılanmasının gerektiği gibi bilgilerin farbrikaların makine teçhizat ve insan kaynaklarının nasıl kullanılacağını belirlenmesinde yararlar sağlamaktadır.
Farklı fabrikaların farklı üretim süreçlerinin bulunması esnek bir planlama gerektirir.
ERP bu farklılıkları karşılayabilecek nitelikte ve esneklikte olmalıdır.
Hem merkezi koordinasyonun hem de merkezi yönetimin avantajlarını aynı esneklikte sunabilmelidir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

LKS2 ve üzeri ürünlerde Makro kullanımı

Kredi kartı ve Banka Geri Ödemelerinin takibi

Cari Hesap Risk Takibi