LOGO TİCARİ PAKET PROGRAMLARI

Logo GO Plus; 

Yeni Türk Ticaret Kanunu’na En Uygun ‘İş Uygulaması’
Muhasebe, Duran varlık (Demirbaş), Stok, Satınalma, Satıs, Finans ve Talep Yönetimi, Enflasyon Muhasebesi, Ek Vergi (ÖTV, ÖDV) vb.
GO PLUS, KOBİ'lerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan bir ERP paketi olmanın yanı sıra, en kolay, en hızlı, en uyumlu ve en akıllı çözümleri bünyesinde barındırıyor
Stok İşlemleri
GO PLUS ile anlık stoklarınızı, Fifo, Lifo vb. yöntemle stok değer ve seviyelerinizi izleyerek yönetebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz.
Satınalma ve Satış İşlemleri
GO PLUS ile siparişi sisteme girdiğinizde,  malın faturalandırılmasına ve zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış ve sevkiyat sürecini takip edebilirsiniz.
LOGO GO PLUS ile satınalma işlemlerinizi, ürün’ün siparişinden, ürün’ün teslim alınmasına ve fatura girişine varıncaya kadar  tüm aşamaları takip edebilirsiniz.
Finans İşlemleri
LOGO GO PLUS Finans işlemleri, alıcı ve satıcı hesaplarının, bankaların, kredi kartlarının, çeklerin ve senetlerin takibini, kasa takip işlemlerini kapsar ve nakit akışınızı yönetir. Belirttiğiniz limit ve kurallar çerçevesinde müşterilerinizin risklerini takip etmenizi sağlar.
Bankalardaki hesaplarınızı ticari, kredi, dövizli vb olarak tanıtabilir ve bu hesaplara ait hareketleri izleyebilirsiniz.
Kredi kartları ile ilgili banka hesaplarını ve komisyonlarını tanımlayabilir, bunlar için geri ödeme planları oluşturabilirsiniz, bankalardan gelecek ödemeleri izleyebilirsiniz.
LOGO GO PLUS' ın banka kredi takip özelliği, bankalardan aldığınız ticari kredileri etkin biçimde takip ve işlem yapmanızı sağlar.
Kasalar Modülünden Cari Hesap, Banka, Çek / Senet, Personel İşlemi yapabilir, istediğiniz periyotlarla kasa raporlarını alabilirsiniz.
Genel Muhasebe İşlemleri
LOGO GO PLUS size Yeni TTK.’nın gereğince TFRS’ye (Türkiye Finansal Muhasebe Standartları kanunu) tam uyumlu çalışma olanağı sağlar. TMS nin gerektirdiği tüm resmi defter, beyanname ve bildirim formlarını, Ticari Defter, Finansal Tablo ve Yıllık Faaliyet Raporu Yeni TTK’ya uygun olarak alabilirsiniz. Diğer program bölümlerinde ( Ön muhasebe de) yaptığınız işlemler in otomatik olarak muhasebeleşmesini sağlayarak genel muhasebe kayıtlarını oluşturabilirsiniz.

LOGO START; İş Hayatında Yeni Bir START!
LOGO START Programı ile stok, stok maliyeti , kasa, alış-satış faturası, alınan ve verilen sipariş, banka ve satıcı-müşteri bilgilerinin takibi, kontrolü, raporlanması ve analizleri kolaylıkla yapılabiliyor.
Kimler kullanabilir;
Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastane, fırın, parfümerici, yapı malzemesi satışı yapan, dersane, oto galerisi vb. gibi muhasebesi dışarıda tutulan tek kullanıcılı küçük işletmeler LOGO START ile günlük işlemlerini daha etkin ve verimli izleyip, yönetimini sağlıyorlar. LOGO START iş yükünüzü hafifletirken siz de işletmeniz ile ilgili her türlü detayı takip edebilirsiniz.
LOGO START'ın avantajları:
Çok kısa sürede başlarsınız ve kullanımı çok kolaydır
Kart Oluşturma Sihirbazları ile stok, cari vb. kartlarınızı oluşturarak işe hemen başlayın
Sık Kullanılan Kayıtlar ile hızlı ve hatasız veri girişi yapın
Otomatik Kayıt Ekleme seçeneği ile kayıt girerken vakit kaybetmeyin
Günlük işlerinizde zaman tasarrufu sağlayın ve verimliliğinizi artırın
Fiyat güncelleme, KDV güncelleme, faturalama ve onaylama işlemlerini toplu olarak yapın
Sık kullandığınız raporları tek tuşa atayarak hızlıca ulaşın
Firmanızı kolay denetleyin ve izleyin
Durum Penceresi ile firmanıza ait önemli verilerinizi her an takip edin

Logo Go PLUS için Perakende

LOGO’nun mağazaların operasyonel faaliyetlerinin otomasyonu ve etkin yönetimi için geliştirdiği Örme, Konfeksiyon, Ayakkabı, Çeyiz, Kırtasiye, Halı-Mobilya, Kozmetik, Elektronik, Oyuncak, Beyaz Eşya ve daha birçok sektörde perakende satış yapan mağazaların, müşterilerinin isteklerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırmaları, etkin ödeme takibi ve stok kontrolü yaparak daha verimli çalışmaları için tasarladığı bir çözümdür.

Perakendecilik Çözümleri; Stok (İrsaliye, Sipariş, Seri Lot Takibi, Maliyetlendirme, Dinamik Birimleme, Eşdeğer Mal Takibi, Renk/Beden Matrisi, Barkod Etiketi Tasarımı ve Basımı, Arayüz Uyarlama), Fatura, Cari Hesap (Ödeme ve Tahsilat, Ödeme Planı, Taksit Uygulamaları, Parçalı Tahsilat), Kampanya, Çek/Senet, Banka, Kredi Kartı, Kasa, Döviz Kuru Takibi, Malzeme Sınıfları, Barkod Etiketi Tasarımı ve Basımı, Kampanya Yönetimi, Satış Konsolu_2 (Hızlı satış penceresi), Satış Konfigürasyon Yönetimi, Talep Yönetimi, Dövizli Hesap Makinesi, GO Standart Raporlama Aracı, Görev Zamanlayıcı, Yönetici Konsolu, GO Webmaster bölümlerinden oluşur.

Bu blogdaki popüler yayınlar

LKS2 ve üzeri ürünlerde Makro kullanımı

Kredi kartı ve Banka Geri Ödemelerinin takibi

Logo 'da Tanımlı Alan Kullanımı